loading...
سایت فیلم سریال واهنگ موزیک دنیای آهنگ
حجت بازدید : 986 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام اعتراف با بالاترین کیفیت

Download New Music Farzad Farzin – Eteraf

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام اعتراف :

تو که چشمایه قشنگت خونه ی صدتا ستارست
تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارست
بدجوری دیوونتم من فکر نکن این اعترافه
همیشه نبودنه تو کرده این دلو کلافه
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری دیوونتم من تشنم تشنه ی بارون
چقدر از دریا ما دوریم بی گناهیم هر دوتامون
من که آسمون نبودم اما عشقه تو یه ماهه
سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام اعتراف

♫♫♫♫♫♫

تو که چشمایه قشنگت خونه ی صدتا ستارست
تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارست
بدجوری دیوونتم من فکر نکن این اعترافه
همیشه نبودنه تو کرده این دلو کلافه
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی
بدجوری بهم میریزه منو گاهی اتفاقی
تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود فیلم ، دانلود آهنگ ، دانلود سریال ، دانلود سریال ایرانی ، دانلود سریال خارجی ، دانلود سریال خارجی با زیرنویس فارسی ، دانلود آهنگ های جدید ، دانلود بروزترین فیلم ها و سریال های جهان ، دانلود زیرنویس فیلم ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 380
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 118
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,188
  • بازدید ماه : 2,188
  • بازدید سال : 85,025
  • بازدید کلی : 1,155,656